Tota mare mereix rebre protecció i suport per a tirar endavant als seus fills en les millors condicions

FER UN DONATIU

OFERIM SOLUCIONS POSITIVES I VIABLES D’ACOMPANYAMENT A lA DONA EMBARASSADA I AL SEU NADÓ, A TRAVÉS D’UNA PROPOSTA CONSTRUCTIVA DAVANT CIRCUMSTÀNCIES DE DIFICULTAT I ESPECIALMENT EN LES DE MAJOR VULNERABILITAT

ASSISTIM i recolzem gratuïtament a dones embarassades i als seus nadons, en situació de vulnerabilitat o en altres dificultats, sense distinció d’ètnia, país, llengua o cultura.

AJUDEM a les dones que han decidit lliurement ser mares, amb recursos assistencials i psicològics per a poder exercir la seva maternitat d’una manera positiva i feliç.

TREBALLEM des del compromís de protegir i difondre el dret a ser mare, amb un missatge acollidor i serè, perquè aconsegueixin l’estabilitat emocional i física que necessiten.

Programes que oferim

El nostre Projecte Endavant Mares ofereix cinc programes d’ajuda i acompanyament a la dona, en un moment molt especial de la seva vida, perquè pugui viure la seva maternitat amb major tranquil·litat i esperança

ACOLLIM

ATENCIÓ I ASSISTÈNCIA PERSONALITZADA

EQUIPEM

PRODUCTES BÀSICS I ALIMENTACIÓ

EDUQUEM

SESSIONS I TALLERS FORMATIUS

ORIENTEM

PROMOVEM LA INTEGRACIÓ

VIVENDA

PROGRAMA DE PISOS COMPARTITS

iciono blanco trans

TU POTS AJUDAR DE MOLTES FORMES DIFERENTS A QUE MARES I BEBÈS VULNERABLES PUGUIN TENIR EL NECESSARI PER A TIRAR ENDAVANT

√ COL·LABORA AMB UN DONATIU

El teu donatiu és molt important per a continuar acompanyant a més mares en aquest moment tan delicat de la seva vida.

√ COL·LABORA com a mecenes

Suma’t en el compromís continuat d’ajudar i atendre les necessitats bàsiques per a una maternitat digna.

√ PARTICIPA AMB PRODUCTES

Col·labora aportant productes de primera necessitat per a les mares i els seus nadons. Elles t’ho agrairan.

√ TESTAMENT SOLIDARI

La teva solidaritat amb els més desfavorits pot continuar quan ja no estiguis. Ofereix-los un futur més feliç.

En primera persona

Denissa Rocha

Beneficiària del programa

“Un proyecto de 10! Muchas gracias a TODAS por el apoyo emocional y sobretodo por ayudarnos a crecer día a día por nuestr@s pequeños. Agradecemos cada alimento. Los talleres que hacéis con nosotras y con los niños. Personalmente me habéis ayudado a conocerme mejor y valerme por mí misma. Estáis muy atentas a nosotras, las MADRES, tanto como con nuestros bebés.”

Astrid Samsó

Treballadora Social

“És molt bonic experimentar la transformació de canvi en les dones que acollim i acompanyem, en un dels moments més importants de la seva vida, la maternitat. Aquest projecte viu, en el qual participo, com a treballadora social, m’obre a donar esperança i suport a aquestes mares, que quan se’n van, les seves paraules d’agraïment juntament amb la mirada del seu fill, són el millor impuls que rebo per a continuar fent el meu treball.”

Daisy Díaz

Beneficiària del programa

“En la Fundación hemos encontrado mucho apoyo y asesoramiento durante todo este tiempo y a todas horas. Pero lo más importante, mucha calidad humana por parte de Astrid y su equipo. Siempre a cambio de nada, con una labor tan altruista, tanto ell@s y sus benefactores. Solo puedo decir gracias, gracias y más GRACIAS!!!”

Carme Valls

Metge pediatre Nº Col. 16845

“Col.laborar amb la Fundació Pro Vida donant sessions de formació a les mares en alimentació i cura del nadó, em satisfau enormement. Crec que la fundació porta a terme una gran tasca d’atenció i acompanyament a les mares, davant dels reptes que se’ls hi presenten a l’ hora de criar als seus fills.”

Col·laboradors del projecte

ROCAPIN