UNA OPORTUNITAT PERDUDA

Amb la retirada de l’avantprojecte de llei de l’avortament s’ha perdut l’oportunitat de crear una societat acollidora envers la dona gestant quan es troba en dificultat, i també envers el nou ésser humà que creix dins seu, tan valuós com qualsevol de nosaltres.

S’ha perdut l’oportunitat de donar un missatge clar a la societat: que cap minusvàlua o discapacitat implica una disminució de la dignitat i els drets de qualsevol ésser humà, ni molt menys del seu dret a la vida.

Lamenten que s’hagi acabat imposant una mentalitat pragmàtica i irrespectuosa amb la vida del més feble,  si es tracta d’un ésser humà de menys de 14 setmanes de vida, o més, en cas de malformació.

Les dones què es troben en dificultat pel seu embaràs seguiran depenent majoritàriament del suport que ofereixen  les entitats d’iniciativa privada, ja que el seu dret a ser mare no té prou valor davant les institucions públiques.

La Fundació Pro Vida de Catalunya, però, continuarà amb la seva tasca d’acollida a les mares, oferint suport i ajuda material a la maternitat en dificultats. Des d’aquí volem agrair a totes les persones, en els diferents àmbits, que amb el seu suport i implicació treballen per promoure un tipus de societat en la qual tots, sense cap discriminació, siguin acollits.

Montserrat Rutllant i Bañeres

Vicepresidenta del Patronat de Fundació Pro Vida de Catalunya

Confirmeu si accepteu les nostres galetes de seguiment. També podeu rebutjar el seguiment, de manera que pugueu continuar visitant el nostre lloc web sense que les dades s'enviïn a serveis de tercers.