UNA OPORTUNITAT PERDUDA

Amb la retirada de l’avantprojecte de llei de l’avortament s’ha perdut l’oportunitat de crear una societat acollidora envers la dona gestant quan es troba en dificultat, i també envers el nou ésser humà que creix dins seu, tan valuós com qualsevol de nosaltres.

S’ha perdut l’oportunitat de donar un missatge clar a la societat: que cap minusvàlua o discapacitat implica una disminució de la dignitat i els drets de qualsevol ésser humà, ni molt menys del seu dret a la vida.

Lamenten que s’hagi acabat imposant una mentalitat pragmàtica i irrespectuosa amb la vida del més feble,  si es tracta d’un ésser humà de menys de 14 setmanes de vida, o més, en cas de malformació.

Les dones què es troben en dificultat pel seu embaràs seguiran depenent majoritàriament del suport que ofereixen  les entitats d’iniciativa privada, ja que el seu dret a ser mare no té prou valor davant les institucions públiques.

La Fundació Pro Vida de Catalunya, però, continuarà amb la seva tasca d’acollida a les mares, oferint suport i ajuda material a la maternitat en dificultats. Des d’aquí volem agrair a totes les persones, en els diferents àmbits, que amb el seu suport i implicació treballen per promoure un tipus de societat en la qual tots, sense cap discriminació, siguin acollits.

Montserrat Rutllant i Bañeres

Vicepresidenta del Patronat de Fundació Pro Vida de Catalunya

captcha *

Confirmeu si accepteu les nostres galetes de seguiment. També podeu rebutjar el seguiment, de manera que pugueu continuar visitant el nostre lloc web sense que les dades s'enviïn a serveis de tercers.